Ledsen blir glad

Hejsan! 
 
Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag skulle lägga upp massor med fina bilder men min mobil gick emot mig och valde att rader nästan alla mina bilder. 😭😭 jag blev väldigt ledsen och arg. Då många av mina bilder var bevis för min resa efter operationen och hur jag mått. Och inte hann jag att spara över bilderna heller. Försökte återställa allt jag tagit bort sen jag köpte telefon men allt annat förutom bilderna kom tillbaka. Ack stackars mig!!! Sen blev min mobil ännu tokigare så fick lov att återställa mobilen till fabriksformat. Vilket innebär att jag inget alls hade på telefonen. Endast det lilla jag hade sparat på simkortet fanns kvar. 
Så det bidrog med besök hos bank för att få bankID, bank appen och swish åter. Ladda ner de viktigaste apparna på nytt och börja om. Alla meddelanden borta oxå. Så även det blev en stor förlust 😪 
 
Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag hittade lite av bilderna på de sociala medierna som jag tidigare laddat upp. Sparade ner dem på nytt. Och en ny start med nya bilder tog sin början. Nu tänker jag extra på vad jag har på telefonen och sen sparar jag extra mycket ifall min mobil skulle få eget liv igen. 
 
Lite kortfattat om vad som hänt i mitt liv sen jag skrev sist. 
Jag har börjat jobba igen och jag mår så bra! 😍💗 Mitt jobb betyder så otroligt mycket för mig. Är så glad över att vara tillbaka. Träffa barnen och mina kolleger/vänner igen. Nu känner jag mig hel!! Då jag haft det väldigt mycket upp och ner sista tiden så känns det bra att komma in i trygga och stadiga rutiner via jobbet igen. Sen absolut att min familj och mina vänner hjälpt mig att vara den positiva, glada och energirika person som jag är! ❤ 
 
Det har blivit lite svalare väder (sjunkit 10 grader) med fart, så fram med täcket fort då jag är mera frusen nu för tiden 🤣 hur kommer jag att må i vinter med den kylan om jag redan nu fryser lite då och då. Haha 
 
Jag har varit väldigt aktiv med cykeln. Flera gånger har jag cyklar till och från jobbet. Och det är balsam för min själ. Har förbättrat min tid med 10min sen jag började cykla i våras. Weeiii! Och mitt humör blev även glatt när jag idag hämtade ut ett paket med detta i: 
 
Känner mig mer och mer sportig 😎💪🚴‍♀️ 
Så nu får folk se upp när jag är på g. Inget ska få stå ivägen för min planerade framtid vad gäller motion och framförallt cykling. 😍 
 
Så sitter nu hemma och firar med ett eller två glad vitt. Länge sedan jag drack något med lite alkohol i. Och oftast blir det öl, cider eller någon form av likör. Men detta vin smakade riktigt bra. (Plus att då jag fryser gör det mig varm) 😉 
Men får ta det lite lugnt då jag ska jobba imorgon kväll igen. 
 
 
Snart sängen och dejt med John Blund. Längtar jag efter då de sista dagarna varit dåligt med sömn. 
 
Chao från Julia 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0