Snart 2019

Hejsan bloggen 😊 
 
Livet sista tiden har verkligen gÄtt upp och ner. BeslutsÄngest, oro och lite nedstÀmdhet. Men ocksÄ en vÀndning sÄ nu kÀnner jag mig glad, rofylld och jag lÀngtar till 2019. Det kommer bli ett bra Är! (Hoppas jag iaf) Allt blir ju vad man gör det till. 
 
Vad har jag haft för mig sen sist? Jao, jobbat som vanligt, fixat med hemmet, pysslat om mig sjÀlv, bakat, trÀnat (bÄde styrka och zumba) trÀffat vÀnner som var allt för lÀnge sedan man sÄg, krog besök med otroligt mycket dans har varit en stor prÏoritering för mig. Och jag har bÄde behövt det samt njutit till fullo. Jul kryssning med mor min, stan med fina vÀnner och ett steg nÀrmare lite att prioritera mig sjÀlv. Vilket jag har saknat! 
SÄ snart Àr jag till 100% tillbaka till den Julia jag har varit och vill vara. KÀnns sÄÄÄ otroligt bra! 
Men vÀgen dit Àr allt ifrÄn rak. Men alla hinder pÄ vÀgen gör mig bara starkare. 
 
Idag laddar jag för nyĂ„r firande med bror och hans kompisar. 3 rĂ€tters, dans, sĂ„ng och trevligt gĂ€ng 😁🎉 
 
Lite bilder som sammanfattar sista tiden: 
 
 
 
 
 
 
Chao frÄn Julia



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0