Aj aj aj

Frankrike vann vm-guld! Bra spelat av dem. Sen hejade jag ju på Kroatien. Men de ska bara jätte stolta över sitt silver. 👍 
 
Efter matchen (eller under matchen) påbörjades operation mat. Tydligen tyckte jag inte att denna dag varit tillräckligt varm, för jag ställde mig vid elgrillen och fixade. Medans min broder höll koll på ugnen. Moder hade jobbat så vi såg till att maten nästan var klar när hon kom hem. Trött och hungrig. Hungriga var vi alla så vi åt fort. Hann inte ta bild på den läckra maten. 😂 men det blev kött, klyftpotatis, tzatziki, kall potatissallad, kall bea-sås, grönsaker och vitlöksbröd. Mums mums! 😊 
 
Sen blev det ett sista dopp efter maten. 31 grader varmt i poolen. Skönt skönt! Frös när man gick upp istället. Haha 
Men känner oxå att idag har solen tagit. Det stramar lite här och där. Samtidigt som en viss röd färg uppkommit. Konstigt 😉😂 Hoppas på att den ska övergå i brun fin färg. Blir att smörja in sig lite innan sängen, så man kan få liye sömn inatt iaf. För imorgon har jag en del planerat. 😊 
 
Chao från Julia 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0