Pressar på

Inatt agerade jag taxi till bror med vänner. Kom hem trött och skulle krypa ner. Men mötes då av denna vackra utsikt från sovrums fönstret. Då hade jag svårt att lägga mig. 
 
 
Sitter hemma hos moder och pressar i solen så mycket jag kan (utan att bränna mig) 1 vecka kvar på semestern. Så ska försöka bata vara och njuta av vädret de sista dagarna. Träffa kära vänner också. Men sen ska det bli skönt att börja jobba igen. Saknar som sagt mitt jobb Som jag verkligen älskar. Och saknar mina kolleger och barnen 😍 
 
 
Igår kväll blev jag lite rastlös och tog tag i mina naglar. Detta blev resultatet: 
Tänk att jag har så långa naglar!! Nagelbitare i många år. Men snart får jag ta och fila ner dem. Går inte ihop med mitt jobb. 
 
Laddar också upp för fotboll ikväll. Finalen i VM. Frankrike-Kroatien. Spännande det ska bli. 
 
Chao från Julia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0