Semester = lat nr 2

Ett par dagar sen nu igen. Men då har jag desto mer att skriva om. 
 
I Lördags blev det full fart hela dagen. Först skulle jag fira min kusin vitamin som fyllt 30år. Stor kalas hos henne. Trevligt och roligt! God mat och självklar låg telefonen på bordet för att samtidigt heja på i matchen Sverige-England i fotboll. Tyvärr åkte ju som alla vet Sverige ut. Men det var enligt mig en hederlig förlust. Då Sverige kom så långt som de gjorde. 🇸🇪⚽️ 
Bild på fest klädseln hos min kusin 😊
 
Sen vidare ut till en kompis som också fyllt 30år samt inflyttningsfest och maskerad. Tema Disney. Och nu kan jag lägga upp bilden på min dräckt. "Esmeralda"
Jag är stolt över att ha sytt allt själv!! (Förutom blusen och peruken förstås) 
Festen var kalas rolig och trevlig!! Kände 5 st på festen När jag kom. Desto fler när jag skulle åka :) beröm fick jag också för min dräckt. Folk frågade vart jag hade köpt den. Då blev jag extra stolt att jag sytt själv :) 
 
Söndagen blev ganska lugn då jag kom hem sent efter festerna. Återhämtning och lite fokus på tvättmaskinen 😂 
 
Igår, måndag tog jag cykeln till min moder. Dagen till ära bestod i att tvätta huset. Blev inte hela men väldigt mycket. Vilket behövdes inför målning i framtiden. 
Skillnad blev det. Tur är väl det annars hade det varit ogjort arbete. 
 
Efter Arbetet hos mor åkte jag hem, bytte kläder och drog och zumbade. Härlig känsla!! 😍 dock var jag inte på topp. Men gick bra iaf. 
 
Idag har varit en återhämtningsdag. Inte mycket som hänt och de dagarna är bra att ha de också! 
 
Chao från Julia 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0