Varmt

De sista dagarna har värmen tagit kål på än. Visst man ska inte klaga på värmen, men nu vill jag ha regn. Blir skönare i luften, bättre för djur/natur och vatten nivån stiger till det bättre igen. 
Sen har solen varit min bästa vän de sista dagarna oxå. Jag skulle komma tillbaka till jobbet brunare så det löftet måste jag uppfylla 😉😂 
 
I onsdags fyllde Glenn år. Så hans föräldrar kom och åt lunch och fikade. Trevligt! (Men skönt efter) Då slappade man lite på balkongen och njöt av vinden som var lite svalare då faktiskt. 😊 
 
Torsdagen spenderades hela dagen hemma hos mor. "Som visserligen själv inte var hemma". Men plaskdammen och soldäck fanns att tillgå. Skönt! Katterna var glada över lite sällskap oxå. Sen ordnades det middag som stod framdukad när mor kom hem. Blev hon glad för. (Hon var i Ullared) så trött efter det var hon och maten uppskattades mycket. Själv var det kul att leva sig in i husägare för några timmar. Haha 
Kom hem lite röd på kvällen men den färgen har nu börjat övergå i brun. Tack!! 
 
 
Senare på torsdags kvällen gick jag över till bror och lånade hans gitarr. Tänkte jag skulle försöka lära mig lite. "Går ju bättre med en gitarr" 
 
Igår, fredag beslutade jag bilen. Och det blev både ris och ros. Så verkstads besök inom snar framtid och besikta igen är på min "att göra lista". 
 
Idag, lördag har jag mest varit inne. Så varmt ute. Pysslat lite i hemmet. Diskat, rensat reklam och springer upp och ner då tvättstugan är min för ikväll 😉 så motion får jag iaf. 
Nyss avslutades också brons matchen i fotbolls VM. Belgien vann bronset över England med 2-0. En spännande match. Imorgon  väntar finalen mellan Frankrike och Kroatien. Vore roligt om Kroatien vann. Märks imorgon  hur det går. 
 
Nu ner till tvättstugan igen 😊 
 
Chao från Julia 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0