Fullt upp

Hejsan hoppsan. Nu var det ett tag sen sista blogg inlägget. Det har varit fullt upp i mitt liv 😉😂 
 
Men lite av allt jag gjort tänkte jag dela med mig av. 
 
I söndags så spenderade jag en hel dag med en kalaspingla vid namn Iris. En heldag i Vingåker på factory outlet och shopping. Provade så mycket kläder att jag tappade räkningen. Men roligt hade vi. Sen fick jag middag hemma hos henne (hennes sambo stod för käket) underbart gott!!! Sötpotatis strips och kött. Mums mums! Klockan sprang iväg och vips så var det nästan många 😂 
Denna cykel tröja var ett av köpen som fick följa med hem från Vingåker. 😍
 
 
Jag har varit på kurs i linköping för att bli arbetsplatsombud. 2 dagar denna vecka. Sen blir det 3 dagar i september också. Det är mycket att ta in men samtidigt lärorikt och intressant. Fick nu i veckan lite lektyr som är kalasbra och samtidigt inte tunna 😂 Det är väldigt mycket som man egentligen tar för givet och som fungerar bra om man har en bra chef och en bra arbetsplats. Men har också samtidigt fått höra om skräck exempel så man nästan trillar av stolen. 😓
 
Jag har fullföljt en hel Ica klassiker. Sista delen var vansbrosimmningen. Och det simmade jag klart i torsdags i en kall sjö med 2 dagar till godo. Denna sommar som varit kalas och jag sparade det sista in i det sista när då samtidigt kylan var här 😂😂 Jag i ett nötskal. 
 
Jag fick på jobbet uppleva att jag tydligen är bra för den jag är 😇😍 när jag kom tillbaka efter en busstur hade alla gått hem och jag mötes av detta: 
 
Jag kan inte annat än älska mitt jobb och mina kollegor/vänner ❤ i detta fallet underbara Petra 😍❤
 
Har sen avslutat denna vecka med att gå på Söderköpings gästabud. Riddare, mat från förr, musik från förr, försäljare av skinn, läder, smycken, vapen och mycket mer. Träffat folk och bara gått omkring. Härlig känsla och miljö. 
Samt idag så fick jag ridderligt beskydd under marknaden 😂 snäll och artig som jag är hälsade jag Hej på riddarna som stod vid ingången till marknadsplatsen. Efter det hörde jag fotsteg bakom mig, tittade lite försiktigt och bakom mig följde 2 riddare efter 😂😉 jag tänkte att två kan leka den leken. Så jag stannade tvärt upp vilket de också gjorde. Började sen gå igen och de efter. Haha jag vände mig om och tackade för deras beskyddande handling 😂 varpå de hugade och återvände till sina platser.
 
Kom annars ifrån Söderköping med en ring från marknadsplatsen samt 3 klänningar ifrån en affär vid kanalen. De hade rea. Samma affär som jag köpte klänning på i ett tidigare inlägg som var från barnavdelningen. Även de idag från samma avdelning 😂
 
Även nöjd med ett köp från wish (tröja) och ett från h&m (tights). Så även en bild på det.
 
 
Nu har jag kollat nyheterna och vädret. Som imorgon kommer bli bra. Så ska förbereda mina tillbehör till cykeln. För den får ta mig till jobbet imorgon igen. Och då inviga den nya tröjan 😍🚴‍♀️ men först en god natts sömn.
 
Chao från Julia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0