Yes AO!!

Fredags kväll och jag ligger raklång under en filt i soffan. Kylan är inte rolig för min del just nu. Många fördelar absolut med min operation. Men en stor nackdel är att nästan ständigt vara kall och frysa. Jag hoppas det ger med sig när kroppen vant sig med förändringen. :) 
 
Jag har idag avslutat min 8 dagars utbildning till AO *arbetsplatsombud* Och jag klarade det!! ✌😎 Många bra diskussioner, mycket letande efter svar i lagbok osv, härliga studie kamrater, bra föreläsare/kursledare, mycket tankekraft och huvud bry men samtidigt en härlig känsla av att vi alla strävade efter samma mål! Sen att alla deltagarna kom från olika arbetsplatser och områden gjorde att vi kunde dela kunskap och händelser med varandra.❤
 
 
Nu blev jag otroligt trött. Hade skrivit massor och laddat upp bilder och när jag skulle spara loggades jag ut så fick logga in igen. Då ser jag att endast en bild ligger kvar. 😖😓 
Gör ett nytt försök imorgon för nu försvann orken. 
 
Chao från Julia 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0