Första veckan på 2019

Hejsan! 
 
Nu har snart 1 vecka gått sen nyår. En bra början på 2019. En starkare Julia och en mer målinriktad Julia. 😁 min tid är nu och det har jag bestämt till 120% 
Allt för länge har jag satt andra och deras mående före mitt eget. Och det har inte varit bra för mig. Visst gjort så i nästan 20år. Svårt att ändra mig. Men nu är det på tiden att jag får stå i centrum och bli prioriterad utav mig själv. 
Sen kommer jag absolut INTE bli elak eller sluta bry mig om andra. Men jag kommer inte trycka ner mig själv medvetet för att andra ska må bra!!! Man kan alla må bra samtidigt och tillsammans!
 
Veckan på jobbet har flytit på bra och varot rolig. Speciellt igår när man jobbade med "the gang" eller enligt mig knatte, fnatte och chatte! 😂😍 (stavning inte viktig för mig) 😂 "the gang" skapades i somras och mina två arbetskamrater betyder otroligt mycket för mig. ❤ (skriver inte ut namn då jag inte vet vad de skulle tycka om det) Respekt! 
 
Just nu sitter man i soffan och kollar på premiären utav Farmen. Får se vilka personer som fick vara med denna gång. 😊 Festar till det lite med läsk och en utav mina favoriter i godis väg. (Även fast jag bara kan ta 3st så väcker det otroligt många minnen plus att de är sååå goda)
 
Blir en tidig sänggång ikväll då äventyr väntar imorgon med moder min 😍❤ 
 
Sen en till bild som jag tog igår. Blev glad och varm i kroppen samtidigt som jag VET att det är för tidigt för dessa.
 
Chao från Julia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0