Trött men glad

Hejsan. 
 
Sitter just nu och slappar i soffan. Efter ett par intensiva dagar. Avslappnad, trött, glad, tom men samtidigt full utav frid. 
 
Allt tog sin början för lång tid sen. Men i helgen som var blev det verkligt. Mitt hem består numera utav mig och en katt (Freja) 
En flytt har skett. Den har både varit fullt av smärta men samtidigt lättnad. Jag kommer inte gå in mer på den. 
 
I måndags 3/6 blev jag ett år äldre. En dag fylld utav styrke träning, massor med grattis, jordgubbar och glass och jobb. 😂😊 men älskar mitt jobb och jag hade en super trevlig kväll. Sen blev jag lurad och glatt överraskad utav underbara Anna som kom förbi jobbet och lämnade lite presenter. ❤😍 du betyder för mig Anna!! 
(Bilderna här under är några bilder ifrån dagarna som varit och vad jag fått)
 
 
I tisdags for jag hem från jobbet (sovande natt) gjorde mig klar för en lunch med en underbar vän. Annelie heter hon och betyder massor för mig. God mat på Butängens restaurang. 
Efter det fick jag vila lite innan bodytoning och Zumba. Helt färdig som artist efter det egentligen. Men bara hem direkt efter det. Dusch och fix. För sen blev det Pinchos med underbara Iris, Martin och Martins vän Andreas. God mat och trevligt sällskap. Vi alla avslutade kvällen hemma hos Iris och Martin. Så filmen A million ways to die in the West. En film jag bara sett slutet på kom jag fram till. Trodde inte jag sett den alls. 😊 
Fick även en fin klänning i present. Så glad för den ❤ 
(Min outfit för Pinchos)
 
(Klänningen jag fick)
 
 
Gårdagen blev lyckad då jag, mor och hennes väninna for till Stockholm. Bon Jovi konsert. Resan dit spännande, jag körde. En del trafik och många filer. 2:a gången jag kör till Stockholm. Första gången var det mitt i natten och nästan ingen trafik. Råka motsatsen denna gång. Men jag lyckades och sträckte på mig efteråt. Så stolt över mig själv. 😊 
Vi var på plats på tele 2 arena skapligt och hade platser högt upp. Men vilken utsikt. Konserten i sig var bra. Lite krångel med ljudet till och från och man saknade några låtar. Men överlag bra! 
Blev sent innan vi alla var hemma. 03:10 låg jag i sängen, trött (men glad) efter dagen. 
(Väntar på att få komma in på Tele2arena)
 
(Bra platser och lugnt innan allt folk kom)
 
(Alla hade inte ens kommit när jag tog dessa bilder) 😂
 
😁😎🤘😍
 
Idag sov jag länge, eller tills Iris lurade ut mig för att bada och sola. Så skönt! Behövde det för att ladda mina batterier. I alla fall så mycket att jag orkade ha tvättstugan nu på kvällen. 😂 även orkat måla naglarna. 
 
(Fylla på energin)
 
Blir inte långvarig uppe ikväll. En dag imorgon också. 😊 
 
Chao från Julia 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0