Helgen 15-17 Mars

En helg som bara kan beskrivas med verben UNDERBAR och FANTASTISK!! 
På fredagen begav jag mig till Borås och min kalas pingla Iris ❤ En helg som vi ett tag planerat att jag skulle besöka henne. Körde bara fel 2 gånger 🤣 stannade för lite godis köp i affären Kandy'z i Mjölby. Kunde inte dyka upp utan lite gott gott 🤭 och 2 timmar blev mitt nuvarande rekord i konstant lyssnande på en saxofonlåt. Efter 1 timme hade jag glömt bort musiken som duknade på i bilen. 
 
Väl på plats i Borås kunde jag slappna av och ta helg på riktigt. Släppa tankarna på jobbet och annat som fått mig att må lite sämre. 
Fick träffa Iris *gäng* vilket jag tyckte var roligt. De var trevliga, knäppa "positivt", skämtsamma, omsorgsfulla och pratglada. Allt som allt härliga! 😁 taco kväll, spel kväll och oändliga skratt anfall. (Trots att jag inte brukar vara blyg var detta ett sådant tillfälle, men det släppte fort och jag kände mig som en i gänget också! 
Klockan blev sent, tror den var efter 1:00 på natten då vi tackade för allt och kröp till kojs. 
 
På lördagen blev det gemensam frukost med gänget. Hembakade scones. Iris bakade, jag hejade på och diskade medans de andra var i affären. 
Efter frukost drog jag och Iris till Varberg. Några år sedan jag var där. Trots det kalla vädret så var det lugnt och fridfullt. Vacker utsikt ifrån fästningen som vi fick runt i och utanför. 
Ett besök i affären Basment Design. Underbara prydnads saker, praktiska saker, produkter för hår, hud m.m. och det som jag kom dit för "Lakrits" mumma vad gött!! Köpte en burk till moder min. Lakrits med vit choklad runtom och en liten smak utav chili. På burken fanns lilla My som mamma tycker om. Så blev en perfekt present! 
Fika hann vi också med innan vi åkte tillbaka till Borås. Där gjorde vi oss iordning för en ute kväll. Dans, dans, prat, skratt och mer dans 💃😍 80% utav folket på krogen var ute bara för att dansa. Vilken känsla. Inte många som blev fulla eller raggade på för mycket. Jag kände mig verkligen hemma, då jag älskar att just bara dansa. 😊 sent även denna natt. Krogen stängde 2:00. Lite snack när vi kom tillbaka in i rummet. Så tror klockan var närmare 3:30 när vi sa god natt. 
 
Söndagen blev otroligt lugnt. Började dagen med att Iris väckte mig med fin sång 😘 sen lite frukost, chilla, lunch, packning och sen var det dags för mig att bege mig tillbaka till hem. 
Sen blev inte allt som det var tänkt. Tråkigt men då vet jag vart jag står i vissa prioriteringar. 
 
 Lite bilder som sammanfattar helgen.

 
 
 

 
 
 
 

 
Men allt som allt: Tack för en fantastisk och underbar helg Iris ❤ p.s. laddade inte upp några bilder på dig Iris då jag inte visste om det var ok 😉😘
P.s. 2 några bilder på dig Iris kom upp efter att du sagt att det var ok 🤣😉🌸
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0