Mars 2019

Hejsan bloggen! 
 
Inte ett enda inlägg i Februari. 🙈 Har haft annat för mig än skriva inlägg. Knappt varit inne på FB, Snapchat eller Instagram heller. 
Haft fokus på jobb, vänner IRL och familjen. (Samt fyllt min slö tid med att måla) En app som jag blivit lite beroende utav. Happy color. Kan sitta flera timmar i veckan. Men det är rogivande för hjärnan och min kreativitet. Visst färgerna är redan bestämda i bilderna man målar, men iaf. 
 
Några större händelser för Februari har i alla fall varit: 
 
 
Zumba event i Lindö❤❤💃 på bilden *lilla jag* tillsammans med 4 underbara zumba instruktörer (fler på plats men inte på bild) 
Lukaz Grabowski från Polen - vinnaren utav Zumba Next Rising Presenter 2018, Jonathan Benoit från Canada - Vinnare av Zumba Next Rising Star 2017 och självklart Jessica och Jenny *JWow Twinz* 
Vilket ös, vilken energi och helt klart 100% lycka! Zumba in my heart 😍❤💃 
 
Alla hjärtans dag at work! Klart man måste piffa upp frukosten lite enligt mig. Sen lite hjärtan och texter men det tog jag inte bilder på (dels för att jag inte hann men också för sekretessen) De inblandade blev mycket nöjda 😊 
 
Jag har också hunnit med att vara sjuk. Mega förkylning på 4 dagar = check 
Så började plöja igenom denna serie och är idag inne på säsong 6. 3 säsonger kvar 🤭😂 
 
Spontan promenad efter förkylning med underbara Iris som slutade i mys fika. Prat och skratt som vanligt. Glad att ha henne i mitt liv ❤ 
 
Jag har tagit varje tillfälle i akt och övat frisyrer på vänner. Både när de är medvetna om det och inte 😂 ingen med långt hår har gått säker. Haha (man ska inte kunna se vem det är om man självklart inte känner personerna) så hoppas ingen tar illa upp. I så fall tar jag bort bilden!!! 
 
Detta var i stort hur jag hade det i Februari. Ett nytt inlägg för hur början av Mars varit kommer inom kort. 
 
Chao från Julia 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0