8 Maj 2019

Hej. 
 
Mitt privatliv har varit mycket upp och ner, mest ner. Vilket gjort att jag inte orkat blogga. Så jag tänker inte säga att jag ska börja blogga mer eller oftare. Det blir när jag känner glädjen för det. Och när tiden finns. Som nu 😊 
 
En anledning till att jag känner glädje just nu är tack vare gårdagen. Som mitt inlägg kommer handla om idag. 
Igår var det Zumba Zumba Zumba för nästan hela slanten. Zumba är underbart, det jag är och den jag vill vara. När jag dansar finns inget annat (precis som när jag cyklar) fast med en större gemenskap och sammanhållning till hela gänget som Zumba. Glädjen sprider sig från fötterna upp i huvudet och ut i finger spetsarna. Man blir ett med musiken och bara lever bekymmer löst och fritt. 
Gänget jag dansar med är fantastiska och sprider glädje till 100%. Vi är en stor Zumba familj. ❤ Och våran Zumba instruktör är helt klart en av de bästa!! Tror inte hon helt förstår vad bra hon är, vilken glädje och energi hon sprider samt vad hon verkligen får oss att prestera. Visst hon ser oss, men om alla känner som jag så är det svårt att se hela biten. Måtte hon aldrig sluta dansa med oss!!! Dansa med oss tills vi blir gammal och grå 😂❤ 
 
När vi dansar och kan man få turen att komma fram och dansa bredvid, då det är på kul. Man får ställa om stegen åt fel håll i huvudet och sen bara köra på. Den känslan är obeskrivlig. Man får se vad instruktören ser. Och glädjen på alla ens Zumba kompisar. Leendet går från öra till öra, alla dansar i perfekt harmoni och gemenskap. Alla blir ett. ❤💃 
Någon gång har man fått äran att hoppa in och dansa någon dans själv framför alla. Skrämmande men ååh vad jag trivdes. Fel blev det och skoj hade vi och då gör det inget. 😂😉 
 
Här kommer en Zumba bild för att göra detta blogg inlägg komplett. 
 
 
Chao från Julia! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0