Vårruset 2019

Idag har jag sprungit mitt 9:e vårrus. 🏃‍♀️💪 underbar känsla och slog personligt rekord i tid igen. Vet inte helt om det blev 30min 16sek eller om det blev 31min och 16sek. Svårt att veta tiden i starten som man inte kommer någonstans på grund utav många deltagare och trängsel 😂 men förra året sprang jag på 32min så rekord blev det i alla fall. 🎖 
Då jag samtidigt inte tränat så mycket som jag velat under hösten/vintern så är jag super nöjd. Joggade hela sträckan på 5km. Så lyckligare just nu kan jag inte vara. 
Samtidigt så hade jag tidigare idag kört 30min styrka (cirkelpass) på mitt gym. Lite dum planering kanske. Men det gör att jag är ännu nöjdare utav dagen i stort! 
 
 
Tidigare saker som hänt i veckan är AW med jobbet i måndags. Bowling och käk på Hugos i Norrköping. Mycket trevligt och roligt! Skönt att kunna ses utanför jobbet och bara slappna av. ❤ 
 
 
 
Tisdagen bestod utav först jobb med möte osv. Efter det direkt in till mitt gym för Zumba 💃❤ träffa gänget och bara ja kul. 45min utav dans och tro det eller ej denna gång rann svetten. F*N va gött! Kan vara värmen i rummet, att jag körde på gärnet eller att jag fick vara med och dansa framme hos instruktören. Och då kan man inte tillåta sig visa trötthet. Måste tagga gänget och visa rätt steg. Och trött gick inte heller att vara med den dansen jag fick köra. 🤭😍 
 
Samt att jag upptäckte när jag kom hem att under all fett så börjar ett 2-pack visa sig 😍💪💪 såååå coolt! På mig! 
 
 
 
Onsdagen blev en lugn dag. Men avslutade kvällen med en jogging tur i Vrinneviskogen. Totalt 4,8km. Dels för att röra på mig men samtidigt för att kolla vilket tempo jag kunde tänka mig hålla under vårruset. 
 
Nu väntar sängen och en riktigt god natt sömn! 
 
Chao från Julia 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0